10.6.2015

Mainonta ja markkinointi - yritysilmeellä on väliä

Leiritukikohta alkaa tasaiseen tahtiin täyttyä tarmokkaista leiriläisistä. Päivä alkaa kertomuksilla logojen synnystä. Tiedätkö sinä mistä logot oikein tulevat? Jos et, niin kysy Pikkuyrittäjältä, hän tietää.
 
Logojen muotoja, värejä sekä niiden tuottamia mielikuvia pureskellaan yhdessä leiriläisten kanssa. Lapset tunnistavat nopeasti vihjeiden avulla mm. Coca-Colan, Adidaksen ja Fazerin logot. Samalla pohdimme myös mediakriittisesti, miksi valkoinen t-paita saa eri hinnan siihen lisätessä tunnetun logon.  
 
Hyvien oivallusten ja pohdintojen jälkeen on aika siirtyä Tokoinrantaan suunnittelemaan omalle yritykselle logon, julisteen ja sloganin. Hahmotelmista leiriapulaisemme toteuttaa painokelpoiset julisteet, jotka lähetetään painettavaksi MEB-painotaloon Kalliossa.  

 
 
Loppupäivä vierähtää Taidelinjalla tuotteita toteuttaessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti